Η στόχευση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας θα πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένες αγορές και με συγκεκριμένες δράσεις γιατί όπως εχει διαπιστωθεί ακόμη κι οι Βαλκάνιοι γείτονές μας, αποδεικνύεται χρόνια τώρα, ειναι απλά περαστικοί απο την περιφέρειά μας και κατευθύνονται προς την Χαλκιδική ή τις ακτές της Ηπείρου. Ωστόσο οι υποδομές για οποιαδήποτε τουριστική ανέλιξη είναι από αδύναμες έως ανύπαρκτες γι αυτό απαιτούνται επενδύσεις σε υποδομές και φυσικά διαρκή εκπαίδευση και πιστοποίηση των ανθρώπων του τουριστικού κλάδου και των συναφών επιχειρήσεων με αυτόν. Τέλος θα πρέπει να χτίσουμε ενιαίο αφήγημα και συνέργειες κι όχι οι αποσπασματικές δράσεις από κάθε δήμο, εικόνα που θα πρέπει να μεταφέρεται και στις εκθέσεις που συμμετέχει η περιφέρεια ΔΜ.
Η στόχευση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας θα πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένες αγορές και με συγκεκριμένες δράσεις γιατί όπως εχει διαπιστωθεί ακόμη κι οι Βαλκάνιοι γείτονές μας, αποδεικνύεται χρόνια τώρα, ειναι απλά περαστικοί απο την περιφέρειά μας και κατευθύνονται προς την Χαλκιδική ή τις ακτές της Ηπείρου. Ωστόσο οι υποδομές για οποιαδήποτε τουριστική ανέλιξη είναι από αδύναμες έως ανύπαρκτες γι αυτό απαιτούνται επενδύσεις σε υποδομές και φυσικά διαρκή εκπαίδευση και πιστοποίηση των ανθρώπων του τουριστικού κλάδου και των συναφών επιχειρήσεων με αυτόν. Τέλος θα πρέπει να χτίσουμε ενιαίο αφήγημα και συνέργειες κι όχι οι αποσπασματικές δράσεις από κάθε δήμο, εικόνα που θα πρέπει να μεταφέρεται και στις εκθέσεις που συμμετέχει η περιφέρεια ΔΜ.