It seems you have disabled javascript. Please enable javascript for this site to function properly.
(Ψηφιοποίηση εγγράφων) καλείται η διαδικασία μετατροπής εγγράφων από αναλογική σε ψηφιακή μορφή για την εισαγωγή τους στον υπολογιστή, ώστε να μπορέσουν να αποθηκευτούν και να επεξεργαστούν από τον χρήστη.
Αναφέρεται στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας στις διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης.
Είναι μία βάση δεδομένων, η οποία οργανώνει εγγραφές και προσφέρει ευκολία για διαδικασίες ανάγνωσης και αναζήτησης.
Το σύνορο επικοινωνίας μιας οντότητας (π.χ. το κομμάτι ενός λογισμικού, ένας χρήστης) με το περιβάλλον της.
Οι συνθήκες και οι διαδικασίες που επιτρέπουν να γίνεται φανερός ο τρόπος διαχείρισης, εν προκειμένω μέσω της χρήσης των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας.
Η δημόσια συζήτηση με θέμα την ευρωπαϊκή διακυβέρνηση, που αφορά το σύνολο των κανόνων, των διαδικασιών και των πρακτικών άσκησης των εξουσιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η συζήτηση αυτή αποσκοπεί στη θέσπιση νέων μορφών διακυβέρνησης, οι οποίες θα φέρουν την Ένωση πιο κοντά στους πολίτες της και θα βελτιώνουν την αποτελεσματικότητά της.
Συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με τη χρήση εργαλείων της επικοινωνίας με φυσική παρουσία ή ηλεκτρονικά.
Ψηφιακή βάση δεδομένων που παρέχει ελεύθερη και χωρίς περιορισμό πρόσβαση σε υλικό (περιλαμβάνει πλήρη κείμενα και μεταδεδομένα).
Στο πλαίσιο της προσπάθειας για την αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας των διοικητικών υποθέσεων, την επιτάχυνση του διοικητικού έργου και τη μείωση του διοικητικού κόστους, υιοθετούνται δράσεις για την απλούστευση των διαδικασιών και τη βελτίωση του κανονιστικού περιβάλλοντος, όπως η αυτεπάγγελτη αναζήτηση εγγράφων, η κατάργηση της υποχρέωσης επικύρωσης κλπ.