It seems you have disabled javascript. Please enable javascript for this site to function properly.

Αρχική Σχέδιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2024Σχέδιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2024

Σχέδιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2024

Διαβούλευση επί του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2024.

Έναρξη διαβούλευσης

Εισάγεται από 21 Μαρτίου 2024, σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2024.

Η εξειδίκευση των δράσεων του προγράμματος τουριστικής προβολής 2024 στοχεύει στην  ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Δυτικής Μακεδονίας  μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνονται σε στοχευμένες αγορές.

Αντικειμενικός στόχος, η δημιουργία μιας ενιαίας, μοναδικής και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας για τη Δυτική Μακεδονία που θα βασίζεται στις προσφερόμενες εμπειρίες και θα ενισχύσει τη θέση της στην τουριστική αγορά.

Οι στρατηγικοί στόχοι του προγράμματος τουριστικής προβολής για το έτος 2024 περιλαμβάνουν:

  1. Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού Δυτική Μακεδονία
  2. Αύξηση της επισκεψιμότητας με συστηματική προσέγγιση τόσο του ευρύτερου ταξιδιωτικού κοινού όσο και τουριστών ειδικών κατηγοριών
  3. Αύξηση του χρόνου παραμονής και της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά επισκέπτη.

 

Σε ό,τι αφορά τους στόχους της επικοινωνίας, περιλαμβάνονται:

  • η ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής που στοχεύει στη δημιουργία ισχυρής εικόνας με αύξηση της αναγνωρισιμότητας μέσω αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων για ανάδειξη του προορισμού και των θεματικών του προϊόντων
  • η υλοποίηση πλάνου στοχευμένων δράσεων επικοινωνίας προς το B2B και B2C κοινό σε ψηφιακό (ιστοσελίδα, application, Social Media, Webinars κ.α.) και μη ψηφιακό περιβάλλον (συμμετοχή σε εκθέσεις, δημόσιες σχέσεις κ.α.) με την αξιοποίηση στρατηγικών ATL και BTL Marketing
  • η επιλογή της κατάλληλης χρονικής στιγμής της επικοινωνίας σύμφωνα με την ιδιαιτερότητα της κάθε αγοράς – στόχου και σκοπό την έγκαιρη διαμόρφωση της προτίμησης ταξιδιού.

Στο σχεδιασμό μας περιλαμβάνονται συμμετοχές σε εκθέσεις και προωθητικές δράσεις σχετικές με την τουριστική προσφορά της Δυτικής Μακεδονίας και στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας με έμφαση στις αγορές του εξωτερικού και σε τμήματα της εσωτερικής αγοράς.

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας καλεί όλους τους εμπλεκόμενους θεσμικούς φορείς, τις επιχειρήσεις και τους πολίτες να συμμετάσχουν στη δημόσια αυτή διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους επί των προτεινόμενων ρυθμίσεων και αναμένει τις σχετικές εισηγήσεις.
Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί στις 29 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμμετοχή σας στη διαδικασία.

Δρ. Πολυτίμη Μ. Φαρμάκη

Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος

 

Σχετικά έγγραφα:

Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ  2024 της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (pdf)

Ο ιστοχώρος διαχειρίζεται από την Δ/νση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΠΔΜ.